Produsele comandate sunt livrate prin intermediul serviciilor de curierat rapid în parteneriat cu compania Urgent Curier:
·         Informații de contact Urgent Curier pentru zona dumneavoastra puteţi gasi aici
·         Coletul  va fi livrat în termen de 2-3 zile lucrătoare de la expedierea coletului din depozit ; sâmbătă și duminica nu se livrează;
·         În momentul în care coletul este expediat veţi fi notificat inclusiv prin email;
·         Puteţi verifica oricând statusul pachetului dumneavoastră accesand Contul Meu
·         În cazul in care agentul companiei de curierat nu vă găsește la adresa, acesta este obligat să vă contacteze telefonic, iar în cazul în care nu puteți fi contactat(a) coletul se va întoarce în centrul de livrare, urmând ca sistemul de livrare sa înregistreze o nouă impunere de expediere
·         Plata coletului poate fi efectuată în numerar la livrare, sau la efectuarea comenzii, prin transfer bancar.

Solicitare retur
În cazul în care aţi achiziţionat produse de la noi şi doriţi să depuneţi o sesizare, vă rugăm sa luaţi legătura cu departamentul suport clienţi, prin e-mail office@magazincuratenie.ro sau la telefon 0377 100 920(număr cu tarif normal disponibil L-V 08-17).
 
Procedura retur
Ataşaţi produsului o scrisoare de intenţie în care se specifică motivul returnării. Anexaţi o copie a facturii şi informaţii prin care putem identifica achiziţia dumneavoastra.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail si numărul de telefon, pentru a analiza solicitarea corect şi rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agenţilor de livrare, in cazul unei reclamaţii.
Pentru mai multe informatii consultaţi secţiunea Termeni şi Condiţii  afişată pe site.
Contactaţi Departamentul de Reclamaţii prin Telefon: 0377 100 920 (număr cu tarif normal disponibil L-V 08-17) sau e-mail office@magazincuratenie.ro