Garanția produselor
Garanţii si Reclamaţii
Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar (3-4 săptămâni, termenul legal fiind de 30 de zile lucrătoare).
Garanţia începe în ziua în care consumatorul a acceptat produsul. Produsele noastre au garanţie conform legilor in vigoare.
Solicitare retur
In cazul in care aţi achiziţionat produse de la noi şi doriţi să depuneţi o sesizare, vă rugăm sa luaţi legătura cu departamentul suport clienţi, prin e-mail office@magazincuratenie.ro sau la telefon 0377 100 920(număr cu tarif normal disponibil L-V 08-17).
Procedura retur
Ataşaţi produsului o scrisoare de intenţie în care se specifică motivul returnării. Anexaţi o copie a facturii şi informaţii prin care putem identifica achiziţia dumneavoastra.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail si numărul de telefon, pentru a analiza solicitarea corect şi rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agenţilor de livrare, in cazul unei reclamaţii.
Pentru mai multe informatii consultaţi secţiunea Termeni şi Condiţii afişată pe site.
Contactaţi Departamentul de Reclamaţii prin Telefon: 0377 100 920 (număr cu tarif normal disponibil L-V 08-17) sau e-mail office@magazincuratenie.ro
Deşi numărul de reclamaţii este mic, este bine de ştiut că la noi aveţi aceleaşi garanţii ca într-un magazin fizic. Este în interesul nostru să abordăm toate reclamaţiile cât mai repede posibil, astfel încat nu vă faceţi griji că veţi aştepta o procesare mai mult decat este necesar (3-4 săptămâni, termenul legal fiind de 30 de zile lucrătoare).
Garanţia începe în ziua în care consumatorul a acceptat produsul. Produsele noastre au garanţie conform legilor in vigoare.
Solicitare retur
In cazul in care aţi achiziţionat produse de la noi şi doriţi să depuneţi o sesizare, vă rugăm sa luaţi legătura cu departamentul suport clienţi, prin e-mail office@magazincuratenie.ro sau la telefon 0377 100 920(număr cu tarif normal disponibil L-V 08-17).
Procedura retur
Ataşaţi produsului o scrisoare de intenţie în care se specifică motivul returnării. Anexaţi o copie a facturii şi informaţii prin care putem identifica achiziţia dumneavoastra.
Nu uitati sa ne furnizati detalii complete de contact, numărul comenzii, adresa de e-mail si numărul de telefon, pentru a analiza solicitarea corect şi rapid.
Produsele nu se pot restitui direct agenţilor de livrare, in cazul unei reclamaţii.
Pentru mai multe informatii consultaţi secţiunea Termeni şi Condiţii afişată pe site.
Contactaţi Departamentul de Reclamaţii prin Telefon: 0377 100 920 (număr cu tarif normal disponibil L-V 08-17) sau e-mail office@magazincuratenie.ro